Atribuire puncte


Recomandăm atribuirea unei valori produsului, în funcție de trei factori: calitatea, stare și cerere.

Produsele cu o valoare în puncte corect apreciată au căutare și sunt rapid schimbate.

Calitatea

Anumite mărci sau producători cunoscuți reprezintă o garanție a calității produsului. Știm cu toții ce așteptări avem atunci când ne referim la produse “cu nume”. Indicați marca sau brand-ul în descrierea produsului.

Starea

Când adăugi un produs poți alege 4 variante: 

CU ETICHETĂ. Opțiune aplicabilă când oferi un produs nou, deții factura sau un document care atestă recenta achiziție, eticheta prezentă, ambalaj original, etc. Valoare sugerată: maxim 85% - 90% din prețul de achiziție.

CA NOU. Alege această opțiune când oferi un produs minimal folosit, purtat foarte puțin, sau în general atunci când referi un produs aflat într-o stare excelentă de funcționare sau întrebuințare. În descriere poți preciza “varsta” produsului.  Valoare sugerată: maxim 60% - 85% din prețul de achiziție.

CONDIȚIE BUNĂ. Când produsul a fost utilizat sau purtat, prezintă ușoare imperfecțiuni dar se află într-o stare de funcționare sau întrebuințare bună. Valoare sugerată: maxim 40% - 60% din prețul de achiziție.

CONDIȚIE REZONABILĂ. Recomandată spre alegere când produsul prezintă urme vizibile de uzură sau defecțiuni, există părți lipsă sau nefuncționale. Valoare sugerată: maxim 30% - 40% din prețul de achiziție.

Cererea

Vizualizează produsele oferite spre schimb și urmărește cererea de produse. Astfel vei determina dacă utilizatorii sunt interesați de astfel de produse.